Nuffnang

Tuesday, July 13, 2010

Flute?


Pretty sure everyone got this material at home:
The toilet paper rolls.....

After watched one of the Barney show...
I urged mummy make this 'flute' for me!~

And now,
I can pretend to 'blow' my very own flute!~
;)

9 comments:

Alice Law said...

LOL... That's a very nice flute! Stick a whistle on it, then you may enjoy blowing it!^-^/

Have a wonderful day!

ChloeRuoyi said...

Very nice flute there! Aunty Alice's idea is great. Stick a whistle on it and it should be fun to play with.

prince n princess mum said...

Alice, nice idea.. I gonna stick a whistle for his flute later.. Thanks!~

Chloe, yup, I think it's a great idea, too!~

smallkucing said...

where you get all these good ideas.Salute u

wenn said...

nice!

Merryn said...

can be a pipe piper dy :D lead all the mice to somewhere :P

Mummy Moon said...

Yeah, nice flute! I like Alice's idea!

cheeyee said...

Hahaha after mummy stick the whistle, Little Prince can blow the flute liao, no need to pretend. ^_^

prince n princess mum said...

smallkucing, from everywhere.. ha!

wenn, tq!

Merryn, I hope no mice here...

Mummy Moon, I like her idea, too! And applied it already.. haha!

cheeyee, no more pretending..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...